24 Νοεμβρίου 2021

Art Thessaloniki Contemporary Art Fair, 25-28 Νοεμβρίου | Η μεγάλη Γιορτή της Τέχνης στη Θεσσαλονίκη ξεκινά!

 

διεθνης εκθεση θεσσαλονικης εκθεση 25-28 νοεμβριου, επιμονη τεχνη, calliopes powertex art, calliope konsta artist,εικαστικα αγαλματιδια


Με μεγάλη μου χαρά σας ανακοινώνω ότι συμμετέχω και εγώ στη μεγάλη γιορτή της παγκόσμιας Τέχνης, που αυτή τη φορά λαμβάνει χώρα στην πόλη μου, τη Θεσσαλονίκη, από αύριο 25-28 Νοεμβρίου!

 



Στο Booth 36, μέσα στο χώρο της Διεθνούς Έκθεσης Θεσσαλονίκης, θα βρίσκομαι και εγώ, παρέα με το Project της Επίμονης Τέχνης, με το έργο μου "Αλληλεγγύη".

 

διεθνης εκθεση θεσσαλονικης εκθεση 25-28 νοεμβριου, επιμονη τεχνη, calliopes powertex art, calliope konsta artist,εικαστικα αγαλματιδια

Σας προσκαλώ να επισκεφθείτε αυτή την τόσο σημαντική καλλιτεχνική έκθεση στην οποία θα συμμετέχουν 30 gallerie, 15 projects και 400 καλλιτέχνες από όλο τον κόσμο!


    Σας περιμένω,

 





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου