16 Ιουλίου 2020

Επιτοίχια Μπούστα με Οικολογικά Υλικά Σκλήρυνσης Powertex!


επιτοιχια μπουστα με powertex, χειροποιητα διακοσμητικα μπουστα σε καμβαδες, μπουστα σε καμβαδες με powertex

Εκκεντρικές φιγούρες ξεπροβάλλουν από καμβάδες.Κάθε καμβάς και μια ξεχωριστή ιστορία έμπνευσης και δημιουργίας!

 Με τα οικολογικά υλικά σκλήρυνσης Powertex δημιουργώ επιτοίχια μπούστα πάνω σε καμβάδες με οδηγό την απεριόριστη φαντασία μας!

επιτοιχια μπουστα με powertex, χειροποιητα διακοσμητικα μπουστα σε καμβαδες, μπουστα σε καμβαδες με powertex

Δείτε τη όλα τα έργα της κατηγορίας "Επιτοίχια Μπούστα" εδώ.

Για οποιαδήποτε ερώτηση ή απορία, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μου μέσω των social media σελίδων μου στο Facebook και στο Pinterest ή συμπληρώνοντας τη φόρμα επικοινωνίας που βρίσκεται στο τέλος της σελίδας του ιστότοπου "Σχετικά με Calliope".

Εάν τέλος ενδιαφέρεστε να διοργανώσετε σεμινάρια Powertex στο χώρο σας ή ενδιαφέρεστε να συμμετέχετε σε κάποιο από τα σεμινάρια μου,στείλτε μου προσωπικό μήνυμα μέσα από τη σελίδα μου στο Facebook.

Καλό απόγευμα!
Calliope
 

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου